8.02.2011

13:08

Vad händer mest?
En trött Stina i princip utan sömn ger sig på söndag iväg till Oxford st för att köpa presenter till barnen och familjen. Leksaksaffärer på Oxford st en söndag är inte att rekommendera efter ca 3 timmar sömn och en natt som slutade vid 07.00. Men jag och Hannah hade fantastiskt roligt i lördags, så vi tänkte inte riktigt på att söndagen började.

Måndag så stiger en fortfarande sliten Stina upp för att hämta ut bilder på Oxford st, åker sammanlagt buss i ca 2 timmar och 55 minuter och hämtar bilderna på ca 2 minuter.
Sedan blir den slitne krigaren övertygad om att följa med på Tiger Tiger med Camilla, Tommy och Rikard. Så ja, vi går på Tiger Tiger, men jag ger upp rätt tidigt, somnar på nattbussen och som utav ett under vaknar jag precis innan mitt stopp!
Vad ska man säga? Sista veckan och ja, det verkar ju vara tveksamt till om jag duger i krig.

Jag börjar inse nackdelarna med att lämna London och fruktar den saknaden som jag kommer ha när jag inte längre bor här.

Inga kommentarer: