3.15.2011

20:31




Stina sov på mitt golv, på en madrass storlek liten.
Återförenades emd Bounds Green och London och mig.
Vi drack öl, utmanade Camden, pratade med poliser, gick genom zon 1, dansade, åkte längst fram i bussar, firade St Patrick's day, hyllade Irland, gick på skivaffärer, överlevde Primark, blev avstulna mackor av en galen hund och avslutade veckan med teater i Sloan Square med Johnny Flynn på scenen.
Johnny kan vara värd en ursäkt, men jag tyckte ju egentligen inte illa om honom. Det var ju bara för att Stina dumpade Pete för honom.
Idag skickade jag in en unge för att väcka henne, sedan åkte hon tillbaka till Sverige och jag tillbaka till vardagen.
London är fint.

1 kommentar:

Ordförande i Johnnys fanclub sa...

gillar att bilden från förra inlägget åtminstone är uppdaterad nu...