3.20.2011

13:39

I fredags var det "Red nose day", då klär sig alla i skolorna rött, målar näsan röd,och skäner 1 pund till välgörenhet.
Vi satt hemma hos Ellinor hela kvällen och åt. Kladdkaka, Ben and Jerry's, jordgubbar, grekisk yoghurt, kaffe.
Så tittade vi på Breakfast at Tiffany's och pratade en del. Sparade pengar.

Lördagen så var våren här så vi slängde av oss jackorna och satt i Hyde Park på filtar, drack vin och åt mat tills solen gick ner. Vi var en hel maffia utav svenskar.
Efter solnedgången samlades vi allihopa för att leva vidare. Så vi åkte till Camden för gå och dansa på Monarch. Och så mycket som jag hört om den klubben.
Jag tänker aldrig mer gå dit. Dagen som började så helt fantastiskt. Nej ingenting blir bra i slutändan. Inte nu heller.
Min plånbok saknades, tack gode gud så hade någon lämnat in den i baren. Förutom att de glömt att lämna tillbaka halva min lön, mitt oyster card och mitt körkort.
Sophia hittade mitt körkort någonstans, jag tog mig hem och fick till och med, med mig jackan.
Men Monarch, så mycket som jag levt i Camden och så händer detta på Monarch? Vilket nedköp.

Nåväl, det är väl sånt alla ska ha vart med om efter 6 månader i London. Ja ett halv år, i fredags. Tiden går så fort.

Nu sitter jag inloggad på Stinas spotify och lyssnar på Angles. Lika bra.

Inga kommentarer: