2.20.2011

23:13



De talar om Biebermania och att Justin Bieber är ett fenomen utan dess like.
Och jag undrar, om nu Bieber har så pass många fans - varför var det bara jag, Karin, Elin och två andra tjejer i biosalongen idag endast 2 dagar efter premiären?

Ja vi såg Never say never på bio, i 3D.
Skulle vilja skriva om hur dålig han är. Fast jag insåg att han är så sjukt musikaliskt.
Det som var mest irriterande var att han kunde allting.
Värst var nog fansen som var läskiga och jagade honom, försökte gripa tag i honom och gifta sig med honom.
Bäst var att han hade skrivit sin autograf på sitt gamla skåp i skolan som han gick på, men städerskorna trodde det var klotter - så de gjorde sin plikt och tog bort det.

Nej Justin, jag vill fortfarande inte gifta mig med dig.
Men min syster är lika ung som dig, satsa?

Vore jag 14 år så skulle jag också jaga Bieber. Jag bara vet det.

Inga kommentarer: