10.03.2010

and all the markets








Så var helgen över och jag har bott här i två veckor nu. Skulle säga att det känns som tre dagar, och tre år på samma gång.
I helgen var jag på Koko med Lilia, Suski och Madelene. På lördagen åkte jag och Lilia till Notting Hill för att gå på marknaden där. Jag älskar Notting Hill, så himla fint och vilken marknad va!
Och när man är i Notting Hill så måste man ju bara besöka The travel bookshop, så vi gick dit och köpte varsin bok.
Idag åkte vi till Camden för att gå på marknad, och man bara måste älska Camden. Så jag råkade väl köpa en t-shirt med Peter Doherty på. Men vad gör väl det om hundra år?

Vi pratade också om att gå och se Yann Tiersen när han spelar på Koko, dricka ett glas rött vin och lyssna på musiken från Amelie. Väldigt franskt.

Inga kommentarer: