9.19.2010

oxford street

Idag har jag inte spelar något cricket överhuvudtaget, och tur är väl det för imorse när jag vaknade kunde jag inte röra mig. Pilutta alla er som sa att cricket är en kärringsport, har träningsvärk i armarna, magen och ryggen...
Istället för att leka med pojkarna begav jag mig mot Oxford street för att träffa Emma (en annan au pair från Sverige). Vi hade en toppen dag, åt fish and chips, shoppade på ett överfullt Primark och slutade med att dricka öl i några timmar på en underbar liten bar där mitt i smeten.

Nu ska jag snart få schema inför imorgon, sedan kolla valresultat och slutligen SOVA.
Imorgon blir en mycket spännande dag...

1 kommentar:

caroline sa...

Hej! Du verkar trivas bra i London :) Jag såg idag att det går en buss från Finchley till Southgate's tunnelbanestation. Bor du nära den?

Vi kanske kan träffas för en fika någon dag. Vet inte alls hur Southgate ser ut men annars vet jag att Musewill Hill är väldigt mysigt och det finns några au pairer där så vi kanske kan träffas ett gäng.

Hur ser ditt schema ut? Jag är ledig på dagarna fram till kl 2!