3.22.2012

00:31

 Bilden föreställer känslan efter att ha skrivit en tenta om folkrätten, mänskliga rättigheter, 'humanitära interventioner', International Criminal Court, folkmord och annat göttigt som t.ex. FN.

Vänner. Ovänner. Farmor. Tentan är färdigskriven!
Okej då. Jag har fortfarande kvar uppgiften med att fixa källor till andra hälften av tentan.
Men att tänka är så gott som över för den här gång.
Det känns nytt, det känns fräscht, det känns befriande.

Något annat som inte alls känns lika nytt och fräscht är twitter.
Men som vanligt är jag lite senare ute än alla andra, så otroligt retro.
Kan hända att jag har twittrat mer idag än sedan jag skaffade mitt twitterkonto för ca två år sedan.
I övrigt är är jag näst intill besatt av tankesmedjan, jag följer varenda litet steg redaktionen tar. Läskigt. Kanske.
Samma sak med Big Brother. Man måste ju variera sig.

Följ mig här: https://twitter.com/#!/stinabergdal

Inga kommentarer: