1.23.2012

19:54


När man låter färgbomben sitta i 15 minuter istället för tre så blir håret jävligt gött. Jag måste köpa en toning. Står inte med att se färgen försvinna på en gång. Dessutom är färgbomberna otroligt dyra.

Alltså när vi ändå har snackat om livskriser så kan vi ju fortsätta. Stina ändrar färg på håret? Nu har det gått otroligt långt. Jag gillar det.

Igår firade jag det korenska nyåret med Yeojoo och några andra koreanskor samt lite annat folk. Vi åt koreansk nyårsmat och hade otroligt trevlig. Jag glömde självklart kameran. Tråkigt.
I lördags bjöd Heartland på världens bästa pophimlen, ja vi liksom svävade omkring på moln tack vare all den fantastiska musiken. Jag tror dom spelade varenda bra låt i hela världen, till och med Time for heroes. Då kan det ju bara vara bra.

Inga kommentarer: