8.25.2011

10:29

Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr? Jag bodde i princip hela sommaren, och åkte på festival i Spanien!
Vilka länder besökte du? Jag bodde ju i Storbritannien, sedan åkte vi på festival i Spanien och i början av augusti flyttade jag tillbaka till Sverige.
Är det något du saknade under sommaren 2011 som du vill ha sommaren 2012?  SOL, i London så regnade sommaren snabbt bort, pengar är också en bra sak!
Vilket datum från sommaren 2011 kommer du alltid att minnas? 11-18 juli, festivalen i Spanien. 
Största misstaget? London bjöd på massa äventyr och massa misstag, men inget jag minns specifikt. 
Har du varit sjuk eller skadat dig? Det mesta till skada var väl när jag brände baksidan under sista dagen i Spanien och inte kunde sitta ner på bussresan till flygplatsen. Efter halva vägen (ca 3 timmar) så stannade bussen och jag var tvungen köpa naturell yoghurt och smörja in mig på toaletten för att lugna huden lite.
Bästa köpet? Mina skor som jag velat köpa sedan februari men blev slutsålda i mars. Jag fick tack vare ett mindre mirakel tag på ett par utav internetupplagorna som var på utförsäljning på H&M vid Oxford Circus,  £5 var ju inte mycket att klaga på
Sommarens väder? Regn, regn, regn, värmebölja, sol i Spanien och annars mest REGN.
Vad spenderade du mest pengar på? Tunnelbanekort, öl och mat. Tillbaka i Sverige så är det kaffe på Nodo som tar alla pengar.
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Absolut! Massa saker. London.
Sommarens låt? Vare sig man vill eller inte så är det alltid någon inom 10 meters radie som sjunger "everyday I'm shuffling"...
Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
Just i stunden så var jag nog mest rastlös och ensam, såhär i efterhand fattar jag inte. JAG BODDE I LONDON. Men det kändes aldrig som sommar förrän jag kom hem och fick vara ledig.
Vad önskar du att du gjort mer?
Gjort saker överhuvudtaget, det blev rätt mycket dö tid i ett rum i norra London. Förutom på helgerna. Bada är en annan sak som jag mest bara gjort i Spanien.
Vad önskar du att du gjort mindre
? Längtade framåt, jag vet att jag alltid gör det. Men någon gång vore det fint att njuta av allt som är nu. 
Hur tillbringade du midsommarafton?
Jag satt i Hyde Park med en majoritet utav Londons svenskar, dansade runt den minsta midsommarstången jag någonsin sett, åt svenskmat, sjöng snapsvisor, drack svenskt, och umgicks med min syster som kom till London den dagen.
Sommarens favoritprogram på tv?
Beaver Falls
Böcker du läst den här sommaren?
Jag håller på med "How to be a woman", andra är "Borta Bäst" och "Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann"
Största musikaliska upptäckten denna sommar? Crystal Figthers, deras spelning i Spanien var otrolig!
Något du önskade och fick? En sommar i London, FIB i Spanien
Något du önskade dig men inte fick? Jag brukar inte önska för saker jag inte kan se till att förverkliga själv, så jag tror inte det. 
Vad gjorde du första dagen på sommarlovet/semestern? Jag kom hem från London och fattade ingenting, hade jag  precis bott i London i ett år? Så gick vi på musik eventet i Badhusparken, jämfört med London var det rätt folktomt.
Finns det något som skulle gjort din sommar bättre? Att mina vänner hade stannat längre i London.
Hur skulle du beskriva din klädstil sommaren 2011? "Jag steg upp för tio minuter sedan och hittade inget annat", i alla fall under vardagarna. Annars var det jeansshorts, bandtröja och dr martens - 24 timmar om dygnet.
Sommarens hetaste? hel veckan i SPANIEN.
Sommarens bästa tillfälle? Pete's spelning två dagar innan festivalen i Spanien när jag kom därifrån med hans plektrum, otroligt bra upplevelse och rörde lite i honom, ja ni vet sådär desperat som alla töntiga fans. Men just då kändes det otroligt viktigt att bara få ta i honom - uppslukad av endorfiner efter spelningen.

Inga kommentarer: