7.26.2011

21:23

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om.
Jag gör inte så mycket, eller mest ingenting.
Sophia har åkt hem, Amanda har åkt hem, Sanna har åkt hem, Mimmi har åkt hem. Sara har åkt hem, Ellinor har åkt hem, Ellinor har åkt hem, Amanda har åkt hem - ALLA har åkt hem.

Står här som last man standing och undrar varför då?
London är är ju fantastiskt i sig och allt är möjligt men det spelar liksom ingen roll när man inte har någon att göra allt möjligt med.
Det finns otroligt många att bli vänner med här, men jag orkar inte.
Orkar inte skapa nya relationer med 11 dagar kvar i landet.

Jag väntar på att det ska bli torsdag och på att Hannah ska komma hit, så att vi kan leva rövare, gå på pub, klubb, marknader, shopping- allt möjligt.
När Hannah har åkt hem har jag fem dagar kvar.
Åh, jag kan inte vänta på nya städer och nya äventyr - som vanligt letande efter en flykt från vardagen, den som alltid hinner ikapp.

Inga kommentarer: