5.17.2011

18:13

Dagens humör: Trött och less men ändå helt okej
Dagens borde: Mejla nationer i Lund och försöka få något slags boende där till hösten, samt bråka med ett spansk bussbolag för att försöka ändra tiden på min bussbiljett, börjar ge upp hoppet om det.
Dagens frisyr: lugg och slarvig knut.
Dagens smink: Ingenting, som vanliga vardagar.
Dagens favoritlåt: Sju Synder - Veronica Maggio
Dagens planer: Skypea med Sophia efter att barnen lagt sig och kanske titta på Made in Chelsea. Om jag ids. 
Dagens vill ha: Pengar.
Dagens längtan: 26 maj så att Gustav kommer hit, eller bara en helg i allmänhet. Sol och en strand och shortsväder och solglasögon. 27 grader igen, vart tog sommaren vägen?
Dagens beroende: Facebook...
Dagens tråkigaste: Jobbat mest hela dagen.
Helgens bästa: Dansa på Propaganda med finaste Ellinor, samt Brick Lane, kladdkaka och Beyond Retro på söndagen.
Helgens mest efterlängtade: Jag vet inte, tror inte jag längtade efter något speciellt. Jag hade det rätt bra. Ensamt hus vore skönt dock. Helg i sig är också alltid efterlängtat. En helt ledig helg, vill säga.
Dagens motto: "Another time, at CBGBs in New York, a cigarette got ...me wrestled off stage - no wonder they say it's bad for you." - Carl Barât

Inga kommentarer: