5.09.2011

11:36

Efter att ha bott i London i åtta månader så har jag kommit in en fas då det inte längre känns nödvändigt att ta kort på allt vi gör och ser hela tiden. Det har blivit vardag att gå förbi Piccadilly circus, röka vattenpipa i Camden, shoppa längst Oxford street och hatar alla turister, ta en kaffe i Covent Garden, handla second hand på Brick Lane market och Portabello market. Ni vet allt det där man gör i London.
Dessutom är min lilla kamera sönder och den stora kameran får aldrig riktigt följa på samma sätt.
Vad vi gör mest är att försöker få pengarna att räcka till, tittar på Skins, dricker vin och jobbar en massa.
I juni åker Sophia och Amanda hem. Jag stannar till 6 augusti. Det är inte alls så länge kvar, och vad ska jag göra när alla mina vänner inte längre bor här?

Inga kommentarer: