1.30.2011

13:39




Vi rökte vattenpipa på Camden lock, och pratade och drack äkta mint te från något annat land än England, och Sverige. Och vi satt utomhus i två timmar trots kalla grader som kommit in över London och nu hotar de med snöfall igen.
Efter två timmar ville vi inte gem, så vi gick på The World's end och köpte öl, en öl. Tog kort och än en gång kom en okänd kille med på bilden. Det är så fint att det händer VARJE GÅNG.
Jag och Ellinor ville dansa, så vi gick på Underworld och dansade värst av alla trots nyktrast av alla. Och vem sa att de inte dansar nyktert? Vi kom knappt därifrån för att låtarna var för bra. Jag tror vi var bäst av alla. Och idag mår vi deifinitivt bättre än alla andra.


2 kommentarer:

anna sa...

Men åh! Det lät ju bra med biosäten! Jag som väntade mig en gammal och sliten trästol typ.. haha! Och jo, eller så får man ha en riktigt fet jacka med sig.

Gustav Marklund sa...

Jag byter planer 24/7! Det vet du ju... ;) Just nu är jag mest taggad på stockholm till hösten! Jobba ihop pengar i sommar och sedan flytta! Det är tanken "nu"... ;) När kommer min fina londonbo hem nästa gång?!