1.10.2011

fib 2011

Jag väntar på att mor ska ringa, så att jag kan övertala henne att en festival på spanska kusten visst är en toppen present till någon som fyller 20 år. Det sägs ju att upplevelser är de bästa presenterna. Och att resa och gå på konserter samtidigt låter ju bara för bra i mina öron.

Tänk er en solig dag på en strand i spanien, utanför ett festivalområde, med en spansk öl i handen, spanjorer runt omkring en, bra musik som hörs från scenerna på festivalen, och några härliga vänner bredvid en.
Vad kan väl vara en bättre present än detta?
Band som Arctic Monkeys och The Strokes kanske, men vänta - de kommer också.

Jag vill.

http://fiberfib.com/en/line-up/fib-benicassim-festival-2011/

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh! (Googlade FIB och hittade din blogg)
Jag köpta min biljett dit igår :) Jag tror det blir toppen..!