12.15.2010

fever

Jag har haft världens värsta natt.
Kände mig inte speciellt kry igår, men tvingade mig ändå ut för att först och främst förflytta en utav mina väskor men också för att åka till Winter wonderland med Madde.
Inte världens bästa idé.

Kom hem med frossa och svettningar, samtidigt.
Gick och la mig med leggings och en tjock tröja, under två täcken och skakade för att jag frös.
Vaknade upp någon timme senare blöt i svett, fortfarande med frossa men med världens varmaste kroppstemperatur.
Så höll det på mest hela natten. Vakna varannan timme, hostade i en kvart, skakade, frös, svettades.

På morgonen gick jag upp med yrsel och kände att nej, nu orkar jag faktiskt inte.
Trots denna feber så har jag dammtorkat hela huset för absolut sista gången. Dessutom har jag tagit världens snabbaste tur till Wood Green och köpt Oh Comely till Stina.
Nu vill jag helst sova, men jag ska snart åka och hämta barn.

Inga kommentarer: