10.17.2010

just another weekend







Här ligger jag i en säng i norra London, äter knäckebröd med Kalles randiga, svenska chips och lite marabou samtidigt som jag funderar över vart jag glömde min röst i helgen?
Ja det är söndag och jag inväntar en ny vecka, och min förmåga att tala tycks vara helt försvunnen.
Jag har varit i London i en månad nu och kan inte låta bli att tänka på att det var halva min tid i Israel, och gud vad tiden går fort överallt hela tiden.
En annan sak jag funderar över är om Kalle på kaviartuben verkligen flörtar med ögat i Sverige också?

Helgen har bestått av den mest internationella förfesten hittills i London, två nätter i Camden, lite sömn, köttbullar och lingonsylt på Ikea och storshopping utav svenska "matvaror", eller snarare onyttigheter. Idag var jag hos Lilia och bara var, så himla trevligt.
Nästa helg ska jag ha en lugn kväll, jag kan knappt vänta på att äntligen få sova lite.

Inga kommentarer: