10.28.2010

Hilton hotel

Igår åt jag middag på Hilton hotel och hade en väldigt trevlig kväll med mycket god mat. Som pricken över i:et så hade dem jag träffade där tagit med sig en stor påse svenska underbarheter till mig. Påsen innehåll 3 chipspåsar, 3 dipp- påsar, 2 godissnöre påsar, 1 ahlgrensbilar påse, 1 daim och en STOR burk med lösgodis.
När man åker utomlands så blir man så himla svenskt och då är det så himla fint att få sådana här presenter, så smakar det ljuvligt också. Ack vilken fin kväll det var!

Kan säga att utsikten från hotellrummet inte heller var helt fel, hade ju gärna stannat där några nätter. Titta ut för Londons alla skyskrapor och känna att man är i storstan.
På tal om skyskrapor så börjar jag bli sugen på New York, Madde och Gossip Girl kan även ha bidragit till detta. Men hur kommer det sig? Jag som inte ens gullar USA?! Men New York, jo - varför inte?

Inga kommentarer: