9.26.2010

Arcadia













Obligatorisk sighseeing bild på galen ekorre i parken.

Helgen har bestått av sighseeing, den där vanliga turen som jag kan i sömnen numera. Känner att jag inte behöver lägg upp bilder på Buckingham Palace, Big Ben och London eye igen. Om ni saknar dem bilderna så kan jag väl överlägga saken...
Lördag kväll åkte jag till Camilla i Fullham. Där hade vi förfest på henne tak, så himla fint. Sedan drog vi till en klubb någonstans och hade kul. Lyckades hitta nattbuss tillbaka till Fullham förvåndsvärt fort och gick inte vilse! Bra.

Idag åkte vi till Camden för Camden market. Träffade massa svenska flickor och en fransk, mycket trevligt och man måste ju älska Camden. Några bestämde sig för att ta ett fotbad bland fiskar som äter död hud från fötterna... Gott.
Hitta Carl på väggen, mycket fint. Hittade även en Pete tröja! Köpte den inte, den var dyr. Någon annan gång.

På tisdag ska jag träffa en flicka från Holland som också bor i Southgate. Har massa vänner nu, mycket roligt. Synd att helgen gick så fort... Bara fem dagar kvar till nästa helg. Och på torsdag börjar jag plugga spanska. Hur skall detta gå?

Inga kommentarer: