9.28.2010

28:09:10

Pappan i familjen hade en bra dag idag. Det första hans lärling säger när han kommer på jobbet är att han har olika skor på sig, helt sant. En var brun och en var svart... Otroligt nog var det ingen annan som lade märket till det på hela dagen.
När han kom hem skulle han göra eld i öppna spisen i hallen. Någonting gick snett, brandlarmen satte igång och sedan luktade det brandrök i hela huset.

Min dag var bättre. Jag träffa Irina från Holland, himla trevlig tjej som bara bort några kvarter från mig! Vi ska på en tysk- kväll nästa lördag. Det innebär tysk mat med 20 andra människor och sedan utgång på något väldigt fint ställe som b.la. Rihanna varit på, inte riktigt min grej. Men vad sägs om att prova nya grejer?

1 kommentar:

Anna:) sa...

Låter svinit bra Stina:D Kan jag typ skicka sms och så till ditt mobilnummer??