7.22.2010

London calling




Åh vad jag längtar efter att fylla dessa sidor med äventyr från London, inte så mycket äventyr här just nu - mest bara jobb.
Väntar i alla fall på samtal från en familj just nu, mamman ska ringa vid nio.
Det blev liksom ingenting med Harry Potter killarna, och det känns så tråkigt. För tänk att leka Harry Potter och döda varandra litegrann hela dagarna?
Men det finns väl fler bra familjer därute som väntar på mig.

Är så sugen på att bara boka biljett så att jag har en datum att längta efter.
Har redan hittat en människa jag ska träffa när jag kommer dit.
Så underbart.

Lyssnar på The Strokes och tänker på alla efterfesterna i Israel, dem då vi var 50 pers i Colombianernas lilla sovrum och spillde överallt.
Åh vad jag älskar att äventyra i livet, ni vet göra nya saker och rymma ifrån vardagen.

På tal om att rymma från verkligheten så ska Olivia fota mig till sitt projektarbete. Jag ska bara troll, så fint och ruffsigt. Dessutom har jag klippt mig.












Inga kommentarer: