7.13.2010

14:11



Tog en sovmorgon för att njuta av dagsljus.
Solen försvann vid halv elva och himlen bjöd på regn.
Så jag köpte en kjol istället, och det blev ju himla fint det med.

Läser spelet och pekar ut RGE:are på stan. Ganska tragisk bok ändå men ack så sann.
Städar kontor från 05.00- 09.30 varje morgon och hatar att städa. Åker vidare till Adana kebab bar klockan 10.30 och jobbar till någon gång vid 19.00.
Ungefär så ser mitt liv ut just nu.
Drömmer om att använda kvällarna till något men somnar oftast efter några kapitel i spelet, helt slutkörd - sönderspelad.


Jag leker att jag hade sommarlov från februari till april, de där två månaderna när jag var i Israel och levde livet på kibbutzen. Att jag jobbade 8,5 timmar per dag i en tråkig äppelfabriken det kommer jag knappt ihåg och det är nästan så att jag saknar att gå nedför den blåa trappan och känna den söta doften av äpplen och dagens långsamma timmar vid klass B bandet. Äpplen luktar så bra mycket godare än kebab, och vad är inte roligare än att städa?


Försöker se framåt mot England, London och Leeds och inser att
JAG BORDE NOG JOBBA NÅGRA TIMMAR TILL OM PENGARNA SKA RÄCKA TILL!

Inga kommentarer: