7.27.2011

21:16


Imorgon kommer Hannah hit, såhär kul tycker vi att det är.
Det blir min sista helg i London och det är perfekt med besök, för då måste man göra allt som London erbjuder.
Torsdag blir pubkväll troligtvis i Angel.
Fredag blir Portabello market, shopping på Oxford st och sedan blir det klubb.
Lördag blir Est End med besök på Brick Lane och Beyond Retro och Up the bracket alley, sedan blir det Camden market och vi avslutar med en till klubbkväll.
Söndag åker Hannah tidigt och då åker jag till Brick Lane market för några sista inköp.

Jag kommer sakna den här staden, den är fantastiskt.
Framförallt alla marknader, utelivet, all second hand och alla fantastiska engelsmän. Jag kan inet sätta mig in i att leva någonstans där det inte är en självklarhet att åka till Camden minst en gång i veckan. Men jag lär mig väl leva efter ett tag.

Tiden har gått så otroligt fort när jag tänker efter. Nu har jag börjat packa för att se om allt får plats och till min chock så verkar det faktiskt göra det, plus lite till! Otroligt.
En resumé i bilder bjuder jag väl på någon gång efter 6 augusti, tillbaka i Sverige och förmodligen med stor längtan tillbaka till London.

Inga kommentarer: